Monday 22 August 2011

Trying 2 Conceive?

Pada yg sedang mencuba untuk mendapatkan zuriat.. tp belum2 dapat smp dah 3-4thn ke 7-8thn ke.. janganlah sesekali berputus asa ya.. selagi boleh berusaha lah... ya... & now me nak suggest pada couple yg sedang berusaha tu..


Cubalah with pemakaian Premium Beautiful + makan Herba Maharani...
Bagaimana Premium Beautiful berfungsi pula? Ia tanpa sedar semasa memakainya dia menstabilkan kedudukan rahimrahim jadi naik ke posisi yang sebenarnya, jadi seterusnya rahim akan bersedia untuk proses hamilmelancarkan darah keseluruh badan secara tidak langsung membantu menyuburkan.Kegemukan juga akan menyebabkan ketidakhamilan, jadi Premium Beautiful sangat membantu untukmenurunkan berat badan.



Cara pengambilan Herba Maharani yang WAJIB dipatuhi : 1 bola kuning (=50 pil hitam kecil) sekali sehari. Mula ambil selepas hari terakhir peredaran haid dan berterusan selama 6 hari. Kemudian berhenti sementara sehingga selepas kedatangan haid pada bulan depan dan makan mengikut cara yang sama.
Nota : Jika anda rasa badan panas (sakit kerongkong, pertumbuhan jerawat) selepas makan, anda boleh guna satu cara alternatif yang berikut:
(a) Makan separuh biji bola kuning (=25 pil hitam kecil) sekali
(b) Minum air garam waktu makan
(c) Minum lebih banyak air


Set Premium Beautiful

+

Pil Maharani

A combination between Premium Beautiful dan Herba Maharani boleh

membantu dari segi kesuburan wanita~
 diantara rawatan
TERMURAH
 tetapi BERKESAN di pasaran.

Tak salah kita mencuba rite? wpun kekadang kita rasa maybe its "kebetulan".. but again apasalah mencuba..

Lagipun its much cheaper than other methods rite...

Kalau betul tak ada rezeki utk dpt zuriat gan cara pemakaian PB.. still u can use the PB for tujuan lain like slimming, back pain, keputihan..etc

Its lifetime warranty.. so dont worry ya..
Call Me @ 016-660 7469 / 019-450 8555




No comments:

Post a Comment