Friday 4 November 2011

Hanis Haizi, My Top Leader

Salam semua..


Dia wanita muda yang berjaya..dia juga idola saya hampir 1 tahun dengan mengikuti blognya....apa saja yang di buatnya, ingin saya turuti...sangat berbangga dengannya dengan usia yang masih muda (27 thn) sudah mampu menjana pendapatan 6 angka sebulan!! Dia idola dan top leader saya dalam bisnes ini...
DIA IALAH....


..nama seindah rupa dan seindah semangat jiwa yang tidak pernah kenal erti jemu untuk berkongsi kejayaan bersama-sama mereka yang ingin mengubah kehidupan yang seadanya kepada kehidupan yang lebih baik dan sempurna.




Sungguh kagum dengan semangat beliau dalam bizz...dengan melihat kegigihan beliau dlm bizz, mendorong saya utk lebih bersemangat, berfikiran positif, dan tidak cepat berputus asa. Saya rasa bersyukur sangat pada Allah dan rasa sungguh beruntung berada di bawah group dan didikan Hanis Haizi.


NOW, saya akan berusaha bersungguh2 dalam bizz, capai kejayaan seperti Hanis Haizi..dengan berkat tunjuk ajar leader Ija Ibrahim dan great leader Ayu Hashim ..saya akan buktikan kejayaan sentiasa berada bersama saya dan group Hanis Haizi yang lain.



MEREKA SUDAH BERJAYA
SAYA JUGA AKAN BERJAYA SEPERTI MEREKA
ANDA BILA LAGI?

 Saya akan tunjuk caranya...So, be in the right group!!


No comments:

Post a Comment